Acasa » Despre noi » Transparenta » Proiect cod SMIS 37161
Obiectivele specifice ale proiectului se referă la obiective tehnologice, economice, organizaţionale şi sociale.
Obiective tehnologice:
1. Creşterea eficienţei şi eficacităţii Asociaţiei “Societatea de Salvare Bucuresti” prin conexiunea la broadband, care va permite accesul permanent la internet la o viteză superioară şi volum de trafic şi timp de conectare nelimitat.
2. De asemenea, conexiunea broadband va asigura primirea de date şi informaţii instantaneu imediat ce au fost trimise către destinatar, accesul la aplicaţii multimedia şi va permite utilizarea telefonului fix în acelaşi timp cu transmiterea e-mailurilor, ceea ce nu este posibil în cazul accesului dial-up;
3. Achiziţionarea de echipamente TIC pentru implementarea eficientă a conexiunii broadband;
4. Implementarea soluţiei de semnătură electronică pentru fluidizarea circuitului documentelor, asigurarea confidenţialităţii datelor, siguranţa şi uşurinţa în utilizare a acestora şi garanţia autenticităţii semnăturilor ducând la eliminarea oricăror suspiciuni cu privire la eventualele falsuri;
5. Dezvoltarea unui website de prezentare a Asociaţiei “Societatea de Salvare Bucuresti”.
Obiective economice:
1. Reducerea costurilor Asociaţiei prin utilizarea conexiunii broadband datorită taxei fixe pe care o astfel de conexiune o presupune, indiferent de timpul de conectare sau volumul de trafic realizat;
2. Totodată, costurile actuale se vor reduce şi prin utilizarea noilor echipamente ce vor avea costuri de mentenanţă mult reduse faţă de cele existente. În plus datorită tehnologiei moderne acestea prezintă un consum redus de resurse;
3. Economisirea de resurse materiale datorită avantajelor pe care o astfel de conexiune le oferă;
4. De asemenea, utilizarea semnăturii electronice conduce la eliminarea aproape în totalitate a costurilor cu uzura biroticii, legalizările copiilor, curieratul clasic sau rapid, consumabilele etc.
Obiective organizationale:
1. Conexiunea broadband dezvoltată prin proiect va îmbunătăţi comunicarea în echipă prin partajarea accesului la internet de către angajaţi;
2. Prezentul proiect va facilita găsirea de noi parteneri, o legătură permanentă cu băncile şi / sau cu instituţiile statului prin internet.
Obiective sociale:
1. Personalul Asociatiei va putea răspunde cerinţelor beneficiarilor serviciilor sale mult mai rapid şi eficient; acelaşi lucru este valabil şi pentru relaţia cu furnizorii şi toţi ceilalţi parteneri.
Pentru a atinge obiectivele stabilite, proiectul va dezvolta o serie de activităţi care să conducă la o activitate mai eficientă şi mai performantă a Asociaţiei în raport cu principalii săi beneficiari de servicii medicale. Activităţile proiectului “Asigurarea accesului la broadband şi la serviciile conexe în cadrul Societăţii de Salvare Bucureşti” sunt următoarele:
1. Achiziţionarea de echipamente TIC şi licenţe informatice
Activitatea urmăreşte achiziţia următoarelor echipamente TIC şi licenţe informatice:
ECHIPAMENTE TIC (HARDWARE)
LICENTE INFORMATICE (SOFTWARE)
Aceste echipamente TIC şi licente vor fi recepţionate şi instalate la sediul Asociaţiei Societatea de Salvare Bucureşti.
A2. Conectarea la internet broadband şi achizitionarea abonamentului aferent acesteia
Proiectul propune conectarea Asociaţiei la internet broadband, inclusiv achiziţionarea abonamentului aferent conexiunii broadband. Conectivitatea în bandă largă reprezintă o componentă-cheie pentru dezvoltarea, adoptarea şi utilizarea tehnologiilor informaţiei şi comunicaţiilor în cadrul Societăţii de Salvare Bucureşti. Importanţa strategică a conexiunii broadband se datorează capacităţii sale de a accelera contribuţia acestor tehnologii la creşterea şi inovarea în toate activităţile întreprinse la nivelul acesteia. La momentul actual infrastructura existentă este insufiecientă pentru buna desfăşurare a activităţilor. Datele şi informaţiile se prelucrează într-o modalitate dificilă, desfăşurarea activităţilor fiind anevoioasă. În spaţiul în care Asociaţia îşi desfăşoară activitatea există o reţea LAN cablată, iar toate echipamentele utilizate în activitatea curentă (staţii de lucru, laptop-uri, telefoane) aparţin membrilor Asociaţiei care le utilizează în acest scop în mod voluntar.
A3. Achiziţionarea şi implementarea soluţiei de semnătură electronică
Această activitate presupune achziţionarea şi implementarea soluţiei de semnătură electronică, soluţie care va permite fluidizarea circuitului documentelor, asigurarea confidenţialităţii datelor, siguranţa şi uşurinţa în utilizare a acestora şi garanţia autenticităţii semnăturilor ducând la eliminarea oricăror suspiciuni cu privire la eventualele falsuri.
A4. Achiziţionarea unui domeniu nou .ro şi realizarea unui website de prezentare a asociaţiei
În vederea asigurării unei vizibilităţi ridicate a activităţii Asociaţiei în domeniul serviciilor de asistenţă medicală, se vor achiziţiona servicii de realizare website şi achiziţie domeniu nou.ro. Websiteul va conţine o prezentare a Asociaţiei, precum şi a activităţilor derulate.
A5. Achiziţie informare şi publicitate privind proiectul
Serviciile de informare şi publicitate achiziţionate prin proiect vor permite informarea publicului larg asupra implementării proiectului, obiectivele şi activităţile sale, precum şi asupra asistenţei financiare nerambursabile prin Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice, Axa Prioritară III – Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public, Domeniul Major de Intervenţie 1 – Susţinerea utilizării tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor, Operaţiunea 1 – Sprijinirea accesului la broadband şi la serviciile conexe.
A6. Management de proiect
Managementul proiectului este o activitate orizontală, menită să asigure implementarea cu succes a proiectului, atât din punct de vedere al îndeplinirii obiectivelor propuse cât şi din punct de vedere al eligibilităţii cheltuielilor efectuate. Având în vedere că proiectul se implementează într-o perioadă de 6 luni de la data semnării contractului de finanţare, pe tot parcursul implementării acestuia vor fi întocmite şi transmise către Organismul Intermediar 2 rapoarte trimestriale de progres. În redactarea acestora se va respecta modelul convenit prin Contractul de finanţare.
Acestea sunt necesare pentru a asigura ca site-ul web funcționează eficient dintr-o perspectivă tehnică.
Orice cookie-uri ce nu sunt necesare funcționarii site-ului web și sunt utilizate special in vederea colectarii datelor cu caracter personal ale utilizatorului prin intermediul anunțurilor și al altor conținuturi încorporate sunt denumite cookie-uri non-necesare. Este obligatoriu să obțineți consimțământul utilizatorului înainte de a rula aceste cookie-uri pe site-ul dvs. web.
ASSB isi propune promovarea permanenta a educatiei medicale in domeniul medical, precum cel al acordarii primului ajutor si in situatii de urgenta prin participarea la conferinte, seminare si evenimente de specialitate medicala, prin colaborari cu diverse entitati si personalitati calificate din punct de vedere medical si didactic.
Scopul ASSB consta, de asemenea, in crearea unui cadru propice dezvoltarii si sustinerii activitatilor legate de salvarea vietilor omenesti, organizarea de dezbateri la nivel local, national si international, workshop-uri pe tema acordarii primului ajutor, toate avand ca finalitate educatia medicala in situatii de urgenta, dezvoltarea continua in acest domeniu precum si imbunatatirea tehnicilor de acordare a ajutorului si de salvare a vietilor omenesti.
In plus, ASSB participa prin actiuni de voluntariat la realizarea demersurilor necesare acordarii ajutorului in materia asistentei sociale, respectiv persoanelor varstnice sau bolnave, acelora care nu se pot ingriji singure, femeilor exploatate sexual, victimelor dezastrelor si, in general, tuturor celor aflati in nevoie, enumerarea nefiind exhaustiva.